واکنش چهره های معروف آمریکایی به پیروزی جو بایدن

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران (پانا) - پس از اعلام آرای الکترال بسیاری از هنرمندان آمریکایی به این موضوع واکنش نشان دادند.

واکنش چهره های معروف آمریکایی به پیروزی جو بایدن

فهرست حامیان مشهور جو بایدن طولانی است. از جرج آرآر مارتین نویسنده سرشناس بازی تاج و تخت، تام هنکس بازیگر برنده اسکار و همسرش ریتا ویلسون تا باربارا استرایسند خواننده و بازیگر پرآوازه و میشل اوباما همسر رییس جمهور سابق و البته نویسنده کتاب پرفروش شدن در این فهرست جای می گیرند.

پس از اعلام آرای الکترال بسیاری از هنرمندان آمریکایی به این موضوع واکنش نشان دادند.

الیزابت بنکس بازیگر و کارگردان نوشت: خیلی خیلی خیلی احساس آرامش می کنم. تبریک به جو بایدن. از فکر اینکه کامالا هریس معاون رییس جمهوری است دارم گریه می کنم.

یکی دیگر از جالب ترین عکس العمل ها به پیروزی بایدن را جنیفر لارنس بازیگر محبوب آمریکایی داشت، او پس از شنیدن خبر برد این کاندیدا با لباس خانگی به خیابان رفته و می دود. این بازیگر با اینکه سال ها در خانواده ای جمهوری خواه بزرگ شده اما یکی از مخالفین دونالد ترامپ بود.

وی در مصاحبه اخیر خود گفته بود دونالد ترامپ یک رئیس جمهوری است که باید استیضاح می شد کسی که بسیاری از قوانین را نقض کرده و از محکومیت برتری سفیدها امتناع ورزیده است و من نمی خواهم از رئیس جمهوری حمایت کنم که از برتری نژادی سفیدپوستان حمایت می کند.

وایولا دیویس بازیگر اسکاری نوشته است: ووووووووووووووووووو!!!!!! فیلادلفیا! آمریکا! سیاه پوستان! خدا به شما خیر دهد! حالا… بیایید برای سنا بجنگیم!

کمدین رزی اُ دانل که درگیر خصومت با دونالد ترامپ نیز بود، در توئیتر خود نوشت: خداحافظ دان توی احمق مورمور کننده

او همچنین این عکس را نیز به اشتراک گذاشت:

کری واشینگتن نوشت: مردم حرفشان را زدند! از همه آنهایی که از رای شان استفاده کردند و با صدایشان تاریخ ساز شدند تشکر می کنم.

شر خواننده آمریکایی، یکی دیگر از مشاهیری که توسط آقای ترامپ مورد توهین قرار گرفته است، گفته بود زمانی که این خبر را شنیده است با گریه روی تخت خود می پرید. وی پس از آن با انتشار یک توئیت گفت که به احترام آقای بایدن تصاویر وحشتناک کاریکاتورهای آقای ترامپ را پست نمی کند.

جولیا لویی دریفوس بازیگر سریال ویپ در نقش اولین معاون زن رییس جمهور آمریکا نوشت: دموکراسی پیروز می شود. امروز از بستنی هایتان لذت ببرید. وی عکس یک کیک را هم پست کرده و می نویسد: می خواهید با آن کیک هم بخورید؟ دیگر خانم معاون رییس جمهور یک شخصیت خیالی نیست.

لیدی گاگا یکی دیگر از خواننده های بسیار معروف آمریکایی نیز نوشت: جو بایدن، کامالا هریس و مردم آمریکا، شما یکی از بزرگترین اعمال مهربانی و شجاعتی را که بشریت دیده است به دنیایان بخشیدید، چیزی جز عشق به فرمانده کل جدید ما و اولین جانشین زن منتخب کاخ سفید.

کندریک سمپسون بازیگر نوشت: به یاد داشته باش. ما این کار را کردیم. مردم. سازماندهندگان. حالا آنچه شایسته اش هستیم را به ما بدهید.

پینک خواننده آمریکایی نیز پس از شنیدن این خبر نوشت: این خبر اشک من را در آورده است. من برای این کشور غرق در اندیشه آزادی بودم. در فکر کامالا و الهاماتی که او برای دختران در همه جای دنیا به ارمغان می آورد بودم. وان جونز اشکهای زشتی گریه کنم. این کشور برای گرد هم آمدن کار بسیاری دارد. دعا می کنم بتوانیم این کار را انجام دهیم.

مایکل مور نوشت: به هموطنان آمریکایی تبریک می گویم! ترامپ شکست خورد! حالا باید چیزی را شکست دهیم که ترامپ را روی کار آورد.

ساکا بارون کوهن نیز در توئیتی نوشت: دونالد شما بی کار هستید و می دانم که من به شما پیشنهاد کار داده ام. اما عملکرد شما در هفته گذشته تراژیک و غم انگیز بود. پیشنهاد لغو شد.

اوا لانگریا نوشت: دموکراسی برد!!! آمریکا آمریکا، فرزندان مان داشتند ما را به عنوان یک کشور می دیدند. آنها دیدند ما چه چیزی را انتخاب کردیم. تقسیم و نفرت یا اتحاد و عشق. ما سمت درست را انتخاب کردیم. عشق همیشه موجب نفرت ترامپ بود!

سم اسمیت خواننده معروف آمریکایی نیز عکس زیرا را از چهره ترامپ در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و او را حلزون خواند. او نوشت: امشب برای همه دوستانم در آمریکا بسیار خوشحالم!! شما این کار را انجام دادید.

استیون کینگ نویسنده ژانر وحشت نوشت: یکی از بهترین روزهای زندگی ام. وی در توییت دیگری اضافه نمود: آمریکا به ترامپ گفت: تو اخراجی.

باربارا استرایسند خواننده آمریکایی نیز ضمن تبریک به جو بایدن و کامالا هریس نوشت: به کشور عزیزمان تبریک می گویم، صداقت برنده شد.

نرگس ذکایی

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5762

به "واکنش چهره های معروف آمریکایی به پیروزی جو بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش چهره های معروف آمریکایی به پیروزی جو بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید