وب سایت دلتا، تولدی تازه

به گزارش پرسینا بلاگ، اول بهمن ماه 96 وب سایت ملکی دلتا، با نگرش و ایده های مبتکرانه از نو به جهان آمد.

وب سایت دلتا، تولدی تازه

وب سایت ملکی دلتا ، به عنوان الگویی وزین و ارزشمند در صنعت نوین املاک ، همچنان پر توان به سوی آینده ای روشن و سرشار از پیروزیت به راستا رو به تعالی خود ادامه می دهد.

Delta.ir پس از سال ها تلاش بی وقفه و پیروز در ارائه خدمات شایان به هموطنان گرانقدر ، که به همت و پشتکار محمد تقوی به عنوان بنیانگذار صنعت علمی املاک در کشور تاسیس و راه اندازی شده است ،هم اکنون نیز با پشتیبانی گروه املاک دلتا و بهره مندی از دانش کارشناسان ، متخصصان و مهندسان کار آزموده و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها در حوزه معاملات املاک ، با ایده ها و برنامه ریزی های نوین ، همچنان به راه پر افتخار خود در ارائه خدمات مناسب و گسترده به جامعه ایرانی ادامه می دهد .

به پاس قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران دربرنامه ریزی و راه اندازی وب سایت دلتا ، روز جمعه 29 دیماه 96 مراسم گرامیداشتی به دعوت مدیرعامل گروه دلتا و با حضور کارکنان واحد IT بر گزار شد .

در این مراسم محمد تقوی ضمن سپاسگزاری از زحمات همکاران که در پیروزیت های بی شمار وب سایت دلتا درارائه خدمات شایسته به عموم کاربران سهمی به سزا داشته اند ، همه مسئولان و دست اندرکاران وب سایت جهانی دلتا را به تلاشی مضاعف در جهت ادامه راستا پیروزیت آمیز وب سایت ملکی دلتا فرا خواند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: پیام دلتا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3268

به "وب سایت دلتا، تولدی تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وب سایت دلتا، تولدی تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید