وکیل برانکو: پرداخت 60 درصد طلب برانکو دروغ است، با عملی شدن مجازات فیفا مشکل پرسپولیس آغاز می شود

به گزارش پرسینا بلاگ، وکیل برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس اظهارات سرپرست این باشگاه تهرانی مبنی بر پرداخت 60 درصد طلب برانکو را رد کرد.

وکیل برانکو: پرداخت 60 درصد طلب برانکو دروغ است، با عملی شدن مجازات فیفا مشکل پرسپولیس آغاز می شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در آخرین اظهارات خود در خصوص طلب برانکو ایوانکوویچ اعلام کرده است 60 درصد طلب این مربی کروات را پرداخته اند.

دارو بوشیچ، وکیل سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با رد این اظهارات به خبرنگار خبرنگاران گفت: فردا به محض بازگشایی بانک ها در عمان، دو چک از باشگاه پرسپولیس داریم که قرار است آنها را به حساب بخوابانیم که آن هم 10 درصد از کل طلب برانکو است. اگر این دو چک پاس شود مجموع پرداختی های باشگاه به برانکو تنها 25 درصد می شود.

وی اضافه کرد: اینکه باشگاه گفته 60 درصد از طلب برانکو را پرداخت کرده، دروغی بیش نیست. مشکل باشگاه پرسپولیس زمانی شروع می شود که مجازات فیفا عملی شود.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4994

به "وکیل برانکو: پرداخت 60 درصد طلب برانکو دروغ است، با عملی شدن مجازات فیفا مشکل پرسپولیس آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیل برانکو: پرداخت 60 درصد طلب برانکو دروغ است، با عملی شدن مجازات فیفا مشکل پرسپولیس آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید