پارک علم و فناوری مازندان تسهیلات بلاعوض به پژوهش های بازارگرا پرداخت می نماید خبرنگاران

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: تسهیلات بلاعوض 15 تا 30 میلیون تومانی به رساله های بازارگرا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و با عاملیت اقتصادی صندوق پژوهش و فناوری استان پرداخت می کنیم.

پارک علم و فناوری مازندان تسهیلات بلاعوض به پژوهش های بازارگرا پرداخت می نماید خبرنگاران

معتمدزادگان، رئیس پارک علم و فناوری مازندران در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: سال جاری برای اولیم بار پارک علم و فناوری مازندران اقدام به معرفی طرح جوانه نموده است.

معتمدزادگان ادامه داد: هدف این طرح یاری به آن دسته از خاتمه نامه های دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری است که قابلیت تجاری سازی دارند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران ادامه داد: همچنین این خاتمه نامه ها باید در زمینه های فناوری اطلاعات مثل IT و هوش مصنوعی و موضوعات مرتبط نوشته شده باشند. این طرح با یاری پارک علم و فناوری فاوا و به عاملیت اقتصادی صندوق پژوهش فناوری استان مازندران انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: خاتمه نامه های کارشناسی ارشد تا سقف 15 میلیون و خاتمه نامه های دکتری تا سقف 30 میلیون تومان منوط به تایید کمیته مربوطه می توانند یاری بلاعوض دریافت نمایند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6765

به "پارک علم و فناوری مازندان تسهیلات بلاعوض به پژوهش های بازارگرا پرداخت می نماید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک علم و فناوری مازندان تسهیلات بلاعوض به پژوهش های بازارگرا پرداخت می نماید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید