پلمب 3 مرکز ورزشی و 5 اخطار در بازدیدهای نظارتی استان البرز

به گزارش پرسینا بلاگ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از پلمب سه مرکز ورزشی در این استان خبر داد.

پلمب 3 مرکز ورزشی و 5 اخطار در بازدیدهای نظارتی استان البرز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمدی گفت: با توجه به ضرورت برخورد با متخلفان احتمالی و عدم رعایت دستورالعمل های پیشگیری از شیوع این ویروس، بازدیدهای روزانه از اماکن ورزشی توسط اکیپ های نظارتی استان انجام می شود.

او اضافه نمود: در بازدیدهای اخیر که توسط تیم نظارتی استان از اماکن ورزشی و گردشگری اجرا شده است تعدادی از اماکن با رعایت نکردن مصوبات ستادی و استانی نسبت به تعطیلی مراکز خود اقدام نکردند که این امر موجب به صدور پنج مورد اخطار و پلمب تعدادی ازاماکن ورزشی شد.

رئیس کمیته مراکز گردشگری و اماکن ورزشی ستاد استانی پیشگیری و مدیریت ویروس کرونا شرح داد: نظارت و بازرسی مستمر از مراکز ورزشی و گردشگری استان تا سرانجام اجرای طرح ادامه خواهد داشت و با متخلفان این مراکز به شدت برخورد خواهد شد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3908

به "پلمب 3 مرکز ورزشی و 5 اخطار در بازدیدهای نظارتی استان البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 3 مرکز ورزشی و 5 اخطار در بازدیدهای نظارتی استان البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید