پنتاگون: گروه های افراطی از ارتش آمریکا نیرو اجیر می نمایند

به گزارش پرسینا بلاگ، سخنگوی ارشد پنتاگون بر این باور است که گروه های افراطی به طور بسیار فزاینده و پرخاشگرانه ای به دنبال اجیرکردن اعضای ارتش هستند.

پنتاگون: گروه های افراطی از ارتش آمریکا نیرو اجیر می نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: گروه های افراطی به صورت کاملا پرخاشگرانه و تهاجمی قصد دارند تا اعضای ارتش را اجیر نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در ادامه اضافه نمود: بعضی از این گروه ها کاملا سازماندهی شده هستند. آنها به طور کاملا پرخاشگرانه و تهاجمی به دنبال اجیر کردن اعضای ارتش و جدا کردن آنها از صفوف ارتش آمریکا هستند.

مقام های پنتاگون بارها نسبت به پیوستن نیروهای ارتش آمریکا به گروه های افراطی هشدار داده اند. این هشدارها به خصوص پس از حمله هواداران افراطی دونالد ترامپ به ساختمان کنگره در روز 6 ژانویه که منجر به کشته شدن حداقل 5 نفر شد، تشدید شده است.

تجزیه و تحلیل های آماری نشان می دهد حدود یک پنجم متهمان حمله به ساختمان کنگره آمریکا، از اعضای ارتش یا از کهنه سربازان بوده اند.

این در حالی است که لوید آستین وزیر دفاع آمریکا هفته گذشته به فرماندهان ارتش دستور داده است تا مقابله فراگیر با افراط گرایی در بین نیروهای نظامی ایالات متحده را شروع نمایند.

مقابله با افراط گرایی در بین اعضای ارتش امریکا مدت زمان زیادی بود که در برنامه های پنتاگون قرار داشت ولی حمله 6 ژانویه هواداران افراطی دونالد ترامپ به ساختمان کنگره موجب شد تا این مساله به اولویت اصلی پنتاگون تبدیل گردد.

این گزارش اضافه نمود: وزارت دفاع آمریکا هنوز در حال کار بر روی جزئیات تصمیم لوید آستین است. این تصمیم و دستور پس از ملاقات آستین با مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و سایر مقام های ارشد نظامی ایالات متحده صادر شده است.

جان کربی اضافه نمود: مقام های ارشد پنتاگون قرار است طی 60 روز آینده مذاکرات لازم درباره مقابله با افراط گرایی در بین نیروهای نظامی را انجام دهند. جزئیات بیشتری درباره این طرح اعلام خواهد شد.

حداقل 27 نفر از 140 نفری که در جریان حمله مرگبار به کنگره آمریکا متهم شده اند، سابقه فعالیت در ارتش آمریکا را داشته اند.

درصد بالای نظامیان مشارکت نماینده در این حمله نگرانی های زیادی را درباره گسترش روحیه های افراط گرایانه در بین اعضای ارتش آمریکا به وجود آورده است.

این مساله موجب شده تا پنتاگون تحقیقات زیادی را درباره جلوگیری از پیوستن سفیدپوستان افراطی و اعضای سایر گروه های افراط گرا به ارتش آمریکا شروع کند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6600

به "پنتاگون: گروه های افراطی از ارتش آمریکا نیرو اجیر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون: گروه های افراطی از ارتش آمریکا نیرو اجیر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید