پیش بینی افزایش ابرناکی هوای مشهد

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی پیش بین مسئول اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای فردا در مشهد افزایش ابرناکی خواهیم داشت و به تناوب بارش خواهیم داشت.

پیش بینی افزایش ابرناکی هوای مشهد

ضیاء شهابی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: برای فردا افزایش ابرناکی خواهیم داشت و به تناوب بارش خواهیم داشت، این بارش ها شدت ندارد و به صورت تناوبی خواهد بود و به صورتی ساعتی بارش خواهیم داشت و از امشب شروع خواهد شد و تا بعدازظهر روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و حدبیشتر دما بین 8 تا 10 درجه سلسیوس خواهد بود.

وی با توجه به بررسی نقشه ها و مدل های هواشناسی تحلیل کرد: بر اساس تحلیل نقشه ها و مدل های پیش بینی، طی امروز تا بعدازظهر فردا جوی نسبتاً پایدار برای غالب نقاط استان پیش بینی می شود. از بعدازظهر فردا تا صبح روز سه شنبه با نفوذ سامانه بارشی به استان، افزایش ابرناکی، افزایش سرعت و شدت وزش باد (بعضی ساعات وزش باد شدید) و بارش باران و برف در بیشتر نقاط استان پیش بینی می شود.

طی اعلام سازمان اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بر اساس این پیش بینی، طی این مدت تشکیل مه، کاهش دید و کولاک برف در مسیرها و محورهای کوهستانی دور از انتظار نیست. همچنین با فعالیت این سامانه بارشی دمای هوا نیز به شکل محسوسی در سطح استان کاهش می یابد.

طی 24 ساعت گذشته، قوچان با کمینه دمای 6- درجه سلسیوس سرد ترین و سرخس با بیشینه دمای 17 درجه سلسیوس گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب 2- و 10 درجه سلسیوس بوده است.

همچنین بیشترین مقدار بارندگی از ایستگاه هواشناسی زاوه به مقدار 1/2 میلی متر و بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی بجستان، با سرعت 43 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3020

به "پیش بینی افزایش ابرناکی هوای مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی افزایش ابرناکی هوای مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید