گل یک ایرانی بین برترین گل های آسیایی ها در جام جهانی

به گزارش پرسینا بلاگ، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، نظرسنجی برای انتخاب بهترین گل تاریخ تیم های آسیایی در جام جهانی را شروع کرد که گل ایرج دانایی فرد به اسکاتلند در جام جهانی 1978 نیز در میان گزینه های نخستین نظرسنجی واقع شده است.

گل یک ایرانی بین برترین گل های آسیایی ها در جام جهانی

AFC درباره این گل نوشت: ایران برای نخستین بار در مرحله نهایی جام دنیای حاضر می شد و در اولین ملاقات مقابل هلند بازنده شد. با این حال گل الهام بخش ایرج دانایی فرد برای ایران، نخستین امتیاز تیم ملی را در کوردوبا به آنها هدیه داد. دانایی فرد که در جناح چپ به میدان می رفت پس از عبور از مدافع حریف، از زاویه ای بسته توپ را وارد دروازه آلن راف کرد تا اولین مرد در تاریخ کشورش باشد که در بزرگترین رویداد ورزشی دنیا گلزنی می نماید.

گل های پارک سئون زین به شیلی، شوی سون هو به ایتالیا، احمد راضی به بلژیک، هونگ میونگ بو به آلمان، سعید العویران به بلژیک، پارک جی سونگ به پرتغال، کیسوکه هوندا به دانمارک، تیم کاهیل به هلند و تاکاشی اینوی به بلژیک، سایر گزینه های این نظرسنجی هستند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4735

به "گل یک ایرانی بین برترین گل های آسیایی ها در جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل یک ایرانی بین برترین گل های آسیایی ها در جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید