گودرز حبیبی: برای استقلال همیشه نوش دارو بعد از مرگ سهراب می رسد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر توانست در دیداری خانگی تیم فوتبال تراکتور را با نتیجه 2 بر یک شکست داده تا با توجه به مساوی دو تیم پرسپولیس و سپاهان مقابل فولاد و پیکان، قدری از فاصله شان با این دو تیم کاسته شود.

گودرز حبیبی: برای استقلال همیشه نوش دارو بعد از مرگ سهراب می رسد

بهتر است قایدی مهاجم کاذب باشد

گودرز حبیبی در مصاحبه با خبرنگاران ابتدا با اشاره به این دیدار گفت: تراکتور علیرغم اینکه چند بازیکن اصلی اش را در اختیار نداشت، اما واقعاً تیم خوبی بود و بازی خوبی هم ارائه داد، اما استقلال کاملاً تیم برتر میدان بود و شایسته این پیروزی. درباره مهدی قایدی هم باید به این نکته اشاره کنم که بهترین پستی که برای قایدی می توان در نظر گرفت، همین پستی بود که مقابل تراکتور در آن بازی کرد. یعنی مهاجم کاذب. قایدی هرکجای زمین باشد بسیار موثر و خطرناک است، اما در این پست بهترین کارایی را دارد.

مدافعان و دروازه بان استقلال اشتباه کردند

مدافع اسبق آبی پوشان در ادامه بیان داشت: خط دفاعی ما در آخرین لحظات یک اشتباه بد کرد که منجر به گل تراکتور شد. متاسفانه در حالی این گل را خوردیم را که تراکتور باوجود بازی خوبی که ارائه داد، اما هرگز روی دروازه ما خطر ایجاد نکرد. این خیلی بد بود که یک ضربه ایستگاهی نزدیک به وسط زمین منجر به باز شدن دروازه ما شود.

مدافعان ما در آن صحنه کجا بودند که بازیکن تراکتور لابلای همه آنها به راحتی ضربه سر می زند؛ و از مدافعان بدتر، عملکرد دروازه بان ما در آن صحنه بود. متاسفانه حسینی اصلاً واکنش مناسبی نداشت تا تنها توپی که در جریان بازی به سمت چارچوب زده شد، به راحتی تبدیل به گل شود.

مدیران استقلال دقیقا چه کار می کنند؟

حبیبی با اشاره به صحبت های مجیدی در نشست خبری و اعتراضات گسترده وی به شرایط نامناسب باشگاه بیان داشت: واقعاً کجای دنیا دیده شده که یک مربی خودش خرج تیم را هم بدهد، به بازیکنش پول و پاداش بدهد و وظایف مدیریت را هم برعهده بگیرد. الان مدیران باشگاه استقلال دقیقاً چه کار می کنند؟ واقعاً برای من جای تعجب دارد یکسری از این دوستان را از کجا می آورند و برای حضور در کادر مدیریتی انتخاب می کنند؟ فعلاً هم که عزیزان پیکانی مدیریت باشگاه ما را کنترات برداشته اند.

گرفتن حق فقط مصاحبه علی داوری نیست

پیشکسوت آبی پوشان شرح داد: متاسفانه مدیر باشگاه ما از گرفتن حق فقط مصاحبه علیه داوری را انجام می دهد. در حالی که ابتدایی ترین کار ایشان باید تهیه منابع مالی باشد. اگر بازیکنان ما دریافتی به موقع داشته باشند، ملزومات و زمین تمرین مناسب داشته باشند، نیاز به هیچ کمک دیگری ندارند و حتی با همه ناداوری ها هم می توانند حق شان را در زمین بگیرند.

سالهاست در نیم فصل ضربه می خوریم

کارشناس فوتبال ادامه داد: سالهاست تیم ما در فصل جابجایی و پیش فصل ضربه می خورد. همیشه استقلال در آن ایام که باید آرامش کامل داشته باشد در اوج بحران قرار گرفته است. یا پول نیست، یا مدیرعامل در حال تغییر است، یا مربی ندارد و یا همه گزینه ها در کنار هم فراهم است تا تیم یک پیش فصل خوب نداشته باشد. وقتی پای استقلال میان باشد، همیشه نوش دارو را بعد از مرگ سهراب می رسانند. این هم که از شرایط داوری ها.

داوران شانس دارند که تماشاگر در ورزشگاه نیست

وی شرح داد: آنقدر درباره داوری ها صحبت شده که دیگر خودمان هم دوست نداریم در این باره چیزی بگوییم. مقابل تراکتور هم یک پنالتی واضح برای ما گرفته نشد. من به شخصه دیگر نمی گویم اشتباهات سهوی داوری. از کجا معلوم که پشت پرده این همه به اصطلاح اشتباهات چه می گذرد؟ وگرنه امکان ندارد در همه بازی ها اشتباهات بزرگ داوری به ضرر این تیم انجام شود. داوران خیلی شانس دارند که فعلاً به دلیل بیماری کرونا تماشاگر به ورزشگاه نمی رود. اگر این اشتباهات با حضور تماشاگر در ورزشگاه صورت می گرفت که معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد.

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: سطح داوری بسیار پایین آمده و بسیار پایین تر از فوتبال است. به دوستان داور هشدار می دهم که به خودشان بیایند و کارشان را اصلاح کنند. قویاً تاکید می کنم داورانی که داریم آمادگی و صلاحیت قضاوت در دیدارهای لیگ برتر را ندارند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7602

به "گودرز حبیبی: برای استقلال همیشه نوش دارو بعد از مرگ سهراب می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گودرز حبیبی: برای استقلال همیشه نوش دارو بعد از مرگ سهراب می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید