یک میلیون سرپرست خانواده سیم کارت هدیه دریافت کردند

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: در طرح پرداخت وام دولت به سرپرستان خانواده این شرکت یک میلیون سیم کارت هدیه را به سرپرستان خانواده هدیه کرد.

یک میلیون سرپرست خانواده سیم کارت هدیه دریافت کردند

حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به شرح یک میلیون سیم کارت به سرپرستان خانواده در سراسر کشور گفت: یکی از مهم ترین مأموریت های شرکت ملی پست که با همکاری مخابرات و اپراتورهای همراه اول، رایتل و ایرانسل انجام شد طرح ثبت نام و توزیع سیم کارت هدیه به سرپرستان خانواده در سراسر 32 استان کشور بود که در این رابطه در کمترین زمان ممکن این شرکت سیم کارت های شهروندان را به وسیله پست به آنها تحویل داد.

رسیدن به ظرفیت ترافیکی بالا اولویت دارد

وی اضافه کرد: یکی از مهم ترین اولویت های شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران رسیدن به ظرفیت ترافیکی بالا در مرسولات پستی است که در حال حاضر این ظرفیت در کشور ما به عدد 8 می رسد. اما در کشورهای دیگر در سطح جهان متوسط ظرفیت ترافیکی شرکت های پستی عدد 50 است. البته باید به این نکته اشاره کنم که کشورهای صنعتی ظرفیت ترافیکی پستی شان بیشتر از سایر کشورها است.

هر بسته پستی مردم باید به ظرفیت ترافیکی عدد 21 برسد

نعمتی توضیح داد: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در یک برنامه پنج ساله در قالب چشم انداز ارتقای زیرساخت های این شرکت در رسیدن به عدد 21 برای افزایش ظرفیت ترافیکی پستی برنامه ریزی مستمری را انجام داده است. به طوری که هر بسته پستی مردم باید به ظرفیت ترافیکی عدد 21 برسد. این در حالی است که یکی از برنامه های مهم ما فعالیت در حوزه تجارت الکترونیک است که در صدد آن هستیم با استفاده از همه ظرفیت فعالان حوزه ارتباطات در این راستا گام برداریم.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4623

به "یک میلیون سرپرست خانواده سیم کارت هدیه دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک میلیون سرپرست خانواده سیم کارت هدیه دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید