46 طرح گردشگری دهه فجر در مازندران به بهره برداری رسید

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت که در دهه فجر امسال 46 طرح گردشگری با سرمایه گذاری 6 هزار و 170 میلیارد ریال در مناطق مختلف استان بهره برداری شد.

46 طرح گردشگری دهه فجر در مازندران به بهره برداری رسید

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش ایرنا، مهران حسنی روز سه شنبه در آئین افتتاح هتل طرح های توریستی شهرستان چالوس ، توسعه و بهینه سازی زیرساخت های توریستی را یکی از اقدامات درخشان دولت تدبیر و امید در سال های اخیر برشمرد و تاکید کرد که صنعت توریستی مازندران با اینگونه اقدامات وارد ریل اصلی خواهد شد.

وی با اظهار این که در دنیای امروز صنعت توریستی به وجود توریست وابسته است ، گفت : برای جذب توریست باید نیازهای و خواسته های توریست مورد توجه قرار گیرد و در این راستا نیروهای آموزش دیده با تکنیک های پذیرایی می توانند نقش بسزایی ایفا کنند.

حسنی با اظهار این که مازندران به خاطر داشتن ظرفیت های توریستی یکی از شاخص ترین استان های کشور است ، اضافه کرد : توریستی مازندران با بهره گیری از ظرفیت جنگل، دریا و دشت و 140 رودخانه و نهر و آثار متعدد تاریخی و آب و هوای ویژه می تواند به مهم ترین محور اقتصادی و ثروت زایی استان تبدیل شود.

وی از تصویب ایجاد 165 اسکله چند منظوره توریستی در سواحل دریای مازندران به عنوان یکی از ظرفیت های بی نظیر توریستی در استان یاد کرد و گفت که با تصویب و اجرایی شدن این اسکله های توریستی ، زمینه بکری برای سرمایه گذاری توریستی در مازندران ایجاد شده است.

امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران و معاون توریستی میراث فرهنگی استان یک واحد هتل آپارتمان ، یک واحد پذیرایی ، یک مزرعه پرورش ماهی قزل آلا و یک واحد آموزشی در چالوس به بهره برداری رسید.

هتل آپارتمان شب های فانوس با 810 متر مربع زیربنا در چهار طبقه ساخته شده و دارای 11 واحد آپارتمان به ظرفیت 70 نفر است. برای ساخت این واحد توریستی در منطقه ساحلی خط هشت شهر چالوس 25 میلیارد ریال هزینه و برای هفت نفر شغل ایجاد شد.

واحد پذیرایی کشتی سفید هم در هچیرود چالوس با اعتبار 15 میلیارد ریالی و ظرفیت پذیرایی از یکصد نفر بهره برداری و برای پنج نفر شغل ایجاد شده است.

بهسازی و نوسازی مدرسه سعدی با 12 کلاس درس همراه با سالن امتحانات و نمازخانه هم طرح دیگری بود که در بافت شهری چالوس با زیربنای 850 متر مربع و هزینه هشت میلیارد ریال بهره برداری شد.

مزرعه پرورش ماهی قزل آلا هم در روستای عربخیل بخش مرکزی چالوس با ظرفیت تولید 40 تن در سال و با اعتبار 12 میلیارد ریال افتتاح شد.

بر اساس اعلام فرمانداری چالوس ، در دهه فجر امسال در مجموع 33 طرح عمرانی با اعتبار حدود 340 میلیارد ریال سرمایه گذاری در این شهرستان بهره برداری می شود.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6536

به "46 طرح گردشگری دهه فجر در مازندران به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "46 طرح گردشگری دهه فجر در مازندران به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید