51 میلیارد دلار برای خرید گجت های پوشیدنی!

به گزارش پرسینا بلاگ، کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به تازگی برآورد و اعلام نموده اند که کاربران حدود 51.5 میلیارد دلار در سال آینده را خرج گجت های هوشمند پوشیدنی خواهند کرد.

51 میلیارد دلار برای خرید گجت های پوشیدنی!

به گزارش خبرنگاران، این روزها گجت های هوشمند مختلفی در زمینه های گوناگون توسط شرکت و غول های تکنولوژی همچون اپل، شیائومی، هواوی، آمازون، مایکروسافت، سامسونگ و غیره توسعه یافته و در اختیار کاربران، علاقمندان و مشتریان قرار گرفته است و به منظور تسهیل کار و فعالیت افراد و کاربران و همچنین هوشمندسازی زیرساخت های شهری و خانگی معرفی و در بازارهای دنیای عرضه می شوند.

حالا به نظر می رسد که سال 2020 میلادی شاهد انفجار ، رشد و شکوفایی بازار گجت های پوشیدنی و هوشمند خواهیم بود چراکه به تازگی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی گارتنر پیش بینی نموده اند که استقبال کاربران از این محصولات به شدت افزایش پیدا خواهد نمود و بنابراین انتظار می رود که مبالغ هنگفتی حدود 51.5 میلیارد دلار را صرف خریداری و استفاده از گجت های پوشیدنی همچون ساعت و دستبند های هوشمند نمایند.

این آمارها نشان می دهد که کاربران در سال آینده تمایل بسیار بیشتری برای خریداری و استفاده از گجت های هوشمند خواهند داشت. همچنین گارتنر پیش بینی نموده است که میزان فروش گجت های پوشیدنی در سال 2020 در مقایسه با 2019 میلادی، 27 درصد رشد و افزایش پیدا نموده و از 40.5 به 51.5 میلیارد دلار رسیده است.

در این گزارش آمده است که بخش زیادی از مبلغ ذکر شده صرف خریداری ساعت های هوشمند می گردد که بدون شک جز محبوب ترین گجت های پوشیدنی به شمار می روند این طور که به نظر می رسد این روند در سال های آینده نیز همچنان رو به صعود خواهد ماند.

در امسال میلادی کاربران 17 میلیارد دلار برای تهیه و خریداری ساعت های هوشمند خرج نموده اند که انتظار می رود این رقم در سال 2020 به 22.8 میلیارد دلار خواهد رسید. البته این در حالیست که قیمت نهایی ساعت های هوشمند قرار است کاهش پیدا کند اما در مجموع با توجه به استقبال بی نظیر از آنها، پول صرف شده برای آن افزایش خواهد یافت.

وب سایت thefuturegadgets در گزارش خود ذکر نموده است که گجت های پوشیدنی به لطف فناوری های جدید و پیشرفته از زمان معرفی آن تاکنون توانسته است بخش اعظمی از فروش شرکت های تکنولوژی در سراسر دنیا را به خود اختصاص دهد، به گونه ای که فراورینمایندگان موبایل همگی به سمت طراحی و فراوری گجت های پوشیدنی نظیر ساعت های هوشمند و مچ بندهای هوشمند روی آورده اند.

تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری پیش بینی نموده اند که گجت های هوشمند پوشیدنی همانطور که سالهای گذشته با رشد قابل ملاحظه ای روبرو شده است، در سال های آینده نیز از استقبال گسترده کاربران برخوردار گردد و کاربران با معرفی و عرضه محصولات جدید به استفاده از این گجت های هوشمند و پوشیدنی روی آورند.

ساعت های هوشمند، مچ بندهای ورزشی هوشمند و عینک های هوشمند همگی از نمونه های پیروز و پرفروش بازار گجت های پوشیدنی هستند که توانسته اند سهم قابل توجهی از بازارهای دنیای را به خود اختصاص دهند و توجه خیل عظیمی از کاربران محصولات فناوری را به سمت و سوی خود جلب نمایند.

یکی از محبوب ترین گجت های پوشیدنی هوشمند، ساعت های هوشمند نظیر اپل واچ و همچنین ساعت های می برند شیائومی است به گونه ای که با گسترش و افزایش استقبال کاربران از آن، پیش بینی می گردد در سالهای آینده جای ساعت های مکانیکی و معمول گذشته را بگیرد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2246

به "51 میلیارد دلار برای خرید گجت های پوشیدنی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "51 میلیارد دلار برای خرید گجت های پوشیدنی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید