اجرای کاروان های شاد نوروزی بهار 1400 در مرکز پایتخت شروع شد

به گزارش پرسینا بلاگ، شهردار منطقه 11 تهران در آستانه شروع سال نو از برنامه حرکت کاروان های شاد نوروزی اطلاع داد که از 20 اسفند تا 12 فروردین 1400 درمحله های مرکزی شهر تهران با اجرای سرنا نوازی به استقبال بهار می فرایند.

اجرای کاروان های شاد نوروزی بهار 1400 در مرکز پایتخت شروع شد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان در این باره گفت: از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه اجرای 20 برنامه کاروان نوروزی بهار 1400 به مدت 20 روز در محله ها به اجرا در می آید و این کاروان ها همه روزه از ساعت 11 صبح در خیابان ها با نواختن سرنا فرا رسیدن سال جدید را مژده می دهند.

آبادیان اضافه کرد: برنامه های این کاروان ها متنوع بوده و هر کاروان دارای موضوعاتی از قبیل عروسک های بومی و محلی، نوروز و سین سلامتی، حاجی فیروزها، تخم مرغ های رنگی، عروسک اقوام، عروسک های نوروزی، اقوام ایران زمین، عمو نوروزها، سه چرخه های نوروزی، عروسک های غول پیکر و نوروزگاه سیار هستند که در مسیرهای میدان راه آهن تا چهارراه ولی عصر (عج)، خیابان کارگر، امام خمینی، خیابان قزوین، میدان رشدیه، خیابان جمهوری، خیابان وحدت اسلامی، خیابان حافظ و پهنه رودکی، خیابان انبار نفت، خیابان هلال احمر و خیابان انقلاب حرکت می نمایند.

به گفته شهردار منطقه 11 برنامه کاروان های نوروزی بهار 1400 از 20 اسفند شروع شده و تا 12 فروردین سال جدید ادامه خواهد یافت.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6746

به "اجرای کاروان های شاد نوروزی بهار 1400 در مرکز پایتخت شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای کاروان های شاد نوروزی بهار 1400 در مرکز پایتخت شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید