احداث دامداری 3 هزار رأسی در منطقه محروم چهارمحال و بختیاری

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرعامل هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان گفت: احداث یک دامداری با ظرفیت 3 هزار راس دام و با هزینه 2 هزار و 500 میلیارد ریال در منطقه محروم هفشجان از توابع استان چهار محال و بختیاری توسط هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان آغاز شد.

احداث دامداری 3 هزار رأسی در منطقه محروم چهارمحال و بختیاری

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، عظیم رجایی با اشاره به سیاست این بنیاد برای سرمایه گذاری در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، از آغاز فرایند احداث دامداری 3 هزار راس مولد در منطقه محروم استان چهار محال و بختیاری خبر داد.

وی گفت: گاوداری واحد سیرک واقع در شهرستان هفشجان در زمینی به مساحت 70 هکتار و توسط شرکت قیام اصفهان اجرا می شود و با تکمیل این واحد، برای 110 نفر اشتغال مستقیم و 1000 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد شد که نقش موثری در توسعه کسب و کار های مرتبط با دامپروری در این منطقه محروم خواهد داشت.

مدیر عامل هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان محصول اصلی این گاوداری را شیر خام خاطرنشان کرد و اضافه کرد: واحد سیرک با برآورد های اجرا شده سالانه حدود 40 هزار تن شیر خام تولید می کند و سایر محصولات آن شامل تلیسه باردار، گوساله نر و دام کشتارگاهی، دام داشتی و کود خواهد بود.

رجایی هزینه اجرای این پروژه را حدود 2 هزار و 500 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: احداث گاوداری واحد سیرک حدود 36 ماه به طول می انجامد و یک دوره بهره برداری 12 ساله برای آن پیش بینی شده است.

به گفته وی با بهره برداری از این مجموعه و سایر پروژه های درحال اجرا، تولید روزانه این گروه به بیش از دو هزار تن شیر خام خواهد رسید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5315

به "احداث دامداری 3 هزار رأسی در منطقه محروم چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث دامداری 3 هزار رأسی در منطقه محروم چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید