اعمال قرنطینه 24 ساعته در لیگ بسکتبال زنان

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم بسکتبال زنان نارسینا تهران می گوید مطابق با آن چه فدراسیون اعلام نموده است، برای رعایت پروتکل های بهداشتی باید تیم ها 24 ساعت قبل از آغاز مسابقه در لیگ قرنطینه شوند.

اعمال قرنطینه 24 ساعته در لیگ بسکتبال زنان

ندا عسگرنیا در خصوص شرایط تیم خود برای حضور در لیگ برتر بسکتبال زنان که از اول آبان آغاز می گردد، به خبرنگاران گفت: تمرینات مان را یک ماه است که به صورت مرتب آغاز نموده ایم و برای تقویت چند پست، بازیکن جدید گرفته ایم. البته هنوز به سطح مد نظرمان نرسیده ایم اما امیدوارم تا آغاز مسابقات به آمادگی لازم برسیم.

او در خصوص جذب یک بازیکن روسی اشاره نمود و گفت: یکاترینا فولادوند دو میلتی است و سابقه بازی در تیم ملی روسیه را دارد. امیدوارم در ایران هم بازی های خوبی از خود نشان بدهد و به سطح کیفی بسکتبال مان یاری کند.

سرمربی تیم نارسینا تهران در پاسخ به این سوال که برای قرنطینه بازیکنان خود دغدغه محل اسکان و سالن اختصاصی ندارید؟ بیان نمود: هر تیمی در این زمینه دغدغه هایی دارد اما این تصمیم در اتاق فکر فدراسیون گرفته شده است و قطعا خیلی از جوانب را در نظر گرفته اند. با توجه به شرایطی که از نظر شیوع ویروس کرونا داریم منطقی ترین راه برگزاری متمرکز بازی هاست. ضمن این که جزو تیم های تهران هستیم و به احتمال زیاد بازی ها در پایتخت برگزار می گردد که این برای من خوشایند است.

او در خصوص قرنطینه تیمی در جریان مسابقات گفت: اعلام شده که 48 ساعت قبل از مسابقه بازیکنان و کادر فنی تست کرونا بدهند و 24 ساعت قبل از مسابقه هم در قرنطینه تیمی قرار بگیرند.

عسگرنیا در خصوص احتمال ابتلای بازیکنان به کرونا و ضعف در جایگزینی آن ها بیان نمود: در طول یک فصل 18 بازیکن در اختیار داریم اما اگر یک بازیکن کلیدی دچار کرونا گردد با مشکل جایگزین باکیفیت روبرو می شویم. من به زیرساخت و استفاده از بازیکنان جوان اعتقاد دارد و حتما در فصل پیش رو هم از بازیکنان جوان استفاده می کنم، بنابراین مشکل جایگزینی ندارم اما نه این که انتظارات مان را از آن پست برآورده کند چون هیچ وقت نمی توانیم ادعا کنیم که 12 بازیکن مان مثل هم هستند حتی در WNBA هم چنین چیزی وجود ندارد. هرچند بسکتبال زنان ایران از نظر فنی در حال پیشرفت است و مربیان و بازیکنان برای ارتقا سطح کیفی خیلی کوشش می نمایند اما به سطح حرفه ای 100 درصدی نرسیده ایم، پس اگر بازیکن اصلی دچار بیماری گردد خسارت به تیم بیش تر از زمانی است که بازیکن ذخیره مان را نداشته باشیم.

انتهای پپام

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5410

به "اعمال قرنطینه 24 ساعته در لیگ بسکتبال زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال قرنطینه 24 ساعته در لیگ بسکتبال زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید