سال جاری وارد بورس بشویم یا نه؟!

به گزارش پرسینا بلاگ، باقری گفت: شاخص بورس در سال 99 همچنان رشد می نماید و رشد آن بیشتر از سال 98 خواهد بود.

سال جاری وارد بورس بشویم یا نه؟!

اسدلله باقری در گفت و گو با خبرنگار ، در مورد بازار بورس در سال 99 اظهار کرد: بازار بورس، بازار سهام شرکت هاست و نامیدن بورس کشور به بازار سرمایه امری غلط است؛ سرمایه را می توان از روش های دیگری غیر از معاملات بورسی، معامله کرد، ولی در بورس، سهام شرکت ها مبادله می گردد.

این کارشناس مالی بیان نمود: به نظر می رسد شاخص بورس در سال جاری همچنان رشد کند و رشد آن در سال آینده بیشتر از سال جاری گردد. همچنین تنها بازاری که می تواند نقد شوندگی خوبی را محقق کند بازار سرمایه است.

وی ادامه داد: نرخ رشد فروش شرکت های عظیم در حال کاهش است و درآمد های ریالی فروش آن ها هم که بر روی نرخ رشد تاثیر می گذارد، در حال کاهش است. این به مفهوم آن است که اگرچه درآمد های فروش شرکت ها در سطح بالایی نسبت به سال گذشته قرار گرفته است، اما نرخ رشد آن ها فرایند کاهشی دارد.

:افزایش سقف صدور کارت هدیه به 2 میلیون تومان

وی با پیش بینی فرآیند بازار بورس در سال جاری توضیح داد: در سال 99 بخشی از اقتصاد کشور از جمله ساخت و ساز و مسکن رونق خواهد داشت و بهتر از سال های گذشته پیش بینی می گردد و در سهام هم دیده می گردد که رشد به خوبی سال های گذشته باشد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3970

به "سال جاری وارد بورس بشویم یا نه؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری وارد بورس بشویم یا نه؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید