انهدام باند 8 نفره سارقان حرفه ای خودرو در هرمزگان

به گزارش پرسینا بلاگ، هرمزگان رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند 8 نفره سارقان خودرو پراید و کشف 20 فقره سرقت خبر داد.

انهدام باند 8 نفره سارقان حرفه ای خودرو در هرمزگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سرهنگ عبدالمجید کرمی در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو سواری پراید در مدلهای 1385 تا 1390 در سطح شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: اعضای این باند با شیوه و شگردی خاص خودروهای پراید مدل 85 تا 90 را در مناطقی از شهر بندرعباس که ازدحام ترافیکی خودرویی در پارکینگ ها و معابر شلوغ زیاد بوده سرقت و پس از اوراق کردن آنها را به فروش می رساندند.

این مسئول انتظامی شرح داد: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و بررسی دوربین های مداربسته سطح شهر یکی از سارقان حرفه ای شناسایی و با هماهنگی قضائی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ کرمی بابیان این که متهم در بازپرسی های اولیه به 20 فقره سرقت با همکاری دونفر دیگر اعتراف کرده است، اظهار کرد: طی عملیاتی جداگانه هر دو اعضای دیگر این باند به همراه 5نفر مالخر دستگیر شدند.

وی ادامه داد: سارقان در اعترافات خود بیان داشتند خودروهای مدل پایین از سطح شهر بندرعباس به سرقت برده و با انتقال آن به یک باب کارگاهی واقع در حاشیه شمالی شهر بندرعباس، خودرو را اوراق کرده و قطعات آن را به فروش می رساندند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به این که کلیه محله های سرقت بازسازی شده و برابر بازسازی اجرا شده مالباختگان شناسایی شدند، اظهار داشت: 10 دستگاه از خودروهای مسروقه قبل از اوراق شدن کشف و 10 دستگاه خودرو دیگر نیز اوراق شده که تحقیقات گسترده پیرامون عودت اموال مسروقه به مالباختگان در حال انجام است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2604

به "انهدام باند 8 نفره سارقان حرفه ای خودرو در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند 8 نفره سارقان حرفه ای خودرو در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید