بیشتر آمریکایی ها رفتار کرونایی ترامپ را غیرمسئولانه می دانند

به گزارش پرسینا بلاگ، کمتر از یک ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بحران کرونا و نحوه مدیریت آن همچنان عامل مشخص کننده در حمایت رای دهندگان از نامزدها است و نظرسنجی جدید نشان می دهد دو سوم آمریکایی ها می گویند دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا رفتاری غیرمسئولانه در برخورد با کرونا داشته است.

بیشتر آمریکایی ها رفتار کرونایی ترامپ را غیرمسئولانه می دانند

نظرسنجی جدید شبکه خبری سی ان ان که توسط موسسه تحقیقات بازاری اس ار اس اس اجرا شده نشان می دهد که 63 درصد بزرگسالان آمریکایی می گویند ترامپ رفتاری غیرمسنولانه در مدیریت خطر ابتلای اطرافیان خود به کووید-19 داشته است.

دو سوم آنها می گویند رفتارهای ترامپ غیرمسنولانه است و 4 درصد گفته اند نظری در این زمینه ندارند.

این نتایج نشان داد: 72 درصد زنان، 66 درصد افراد 65 سال و بالاتر و65 درصد سفیدپوستان دارای مدرک دانشگاهی رفتارهای ترامپ را غیرمسئولانه می دانند. تنها گروه اکثریت که گفتند رئیس جمهوری رفتاری مسئولانه در قبال مدیریت کرونا داشته است، حامیان ترامپ بوده اند که اکثریتی 79 درصدی را تشکیل می دهند و شامل 76 درصد جمهوریخواهان است.

در عین حال 69 درصد پاسخ دهندگان به این نظرسنجی گفتند اعتماد کمتری به گفته های کاخ سفید درباره سلامت رئیس جمهورشان دارند و فقط 12 درصد بیان کردند به اخبار و اطلاعات دریافتی از کاخ سفید اعتماد دارند.

این نظرسنجی که در بازه زمانی (4-1 اکتبر) (14-10 مهر) اجرا شده نشان می دهد جمهوریخواهان و حامیان ترامپ تنها گروهی هستند که اکثریت آنها به اطلاعات کاخ سفید درباره شرایط سلامت ترامپ اعتماد دارند.

نظرسنجی اجرا شده از بین هزار و 206 نفر از بزرگسالان آمریکایی با حاشیه خطای 3.3 درصد همچنین نشان داد که مخالفت با نحوه کلی مدیریت کشور در بحران کرونا در دولت ترامپ به بالاترین رقم رسیده است به طوری که 60 درصد از آمریکایی نحوه مدیریت کشورشان توسط ترامپ در بحران کرونا را قبول ندارند و فقط 37 درصد با آن موافق هستند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوم نوامبر 2020 برابر با 13 آبان 99 برگزار می شود و موضوع ابتلای ترامپ به کرونا و بستری شدن او در بیمارستان فرایند عادی کارزارهای انتخاباتی را تحت الشعاع قرار داده است.

بایدن در ایالت های پنسیلوانیا و ویسکانسین پیشتاز است

نظرسنجی خبرگزاری رویترز و ایپسوس که نتایج آن روز دوشنبه منتشر شد حکایت از آن دارد که پیشتازی جو بایدن نامزد دموکرات ها در ایالت های پنسیلوانیا و ویسکانسین از اواسط ماه سپتامبر (شهریور) افزایش یافته است. کمتر از یک ماه مانده به انتخابات، بایدن با امتیازی 5 درصدی در پنسیلوانیا و 6 درصدی در ویسکانسین در این نظرسنجی از ترامپ جلو افتاده است.

معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا 50 درصد حمایت رای دهندگان در پنسیلوانیا و ویسکانسین و ترامپ 45 و 44 درصد حمایت رای دهندگان را به ترتیب در دو ایالت پنسیلوانیا و ویسکانسین کسب کرده است.

در هر دوی این ایالت ها، پاسخ دهندگان بایدن را نامزد بهتری برای مدیریت همه گیری کرونا می دانند اما در مدیریت مسائل اقتصادی ترامپ همچنان پیشتاز است و در پنسیلوانیا، ترامپ با برتری 5 درصدی و در ویسکانسین با برتری 7 درصدی از بایدن جلوتر است.

نظرسنجی رویترز- ایپسوس با مشارکت 1000 نفر از افراد بزرگسال در فاصله زمانی 29 سپتامبر تا 5 اکتبر (14-8 مهر) اجرا شده است.

پیشتازی بایدن و دموکرات ها در ایالت دلاویر

جو بایدن در دلاویر نیز به همراه دیگر نامزدهای حزب دموکرات برای رقابت های کشوری فرمانداری ها، سناتوری و نمایندگی مجلس پیشتاز است.

نظرسنجی مرکز ارتباطات سیاسی دانشگاه دلاویری نشان داد 54 درصد رای دهندگان به بایدن و فقط 33 درصد به ترامپ رای می دهند.

استاد مرکز ارتباطات سیاسی این دانشگاه گفت: این نتایج نشان می دهد که بایدن محبوبیت بیشتری نزد رای دهندگان دلاویر دارد.

برتری بایدن در میشگان به دنبال نخستین مناظره

بر اساس نظرسنجی جدید دیترویت نیوز، جو بایدن همچنین در مقایسه با ترامپ به دنبال اولین مناظره انتخاباتی برتری بیشتری کسب کرده است.

این نتایج نشان داد که بایدن بعد از اولین مناظره انتخاباتی بیشتری پیشتازی را در بین رای دهندگان میشیگان داشته و با کسب 48 درصد آرا در مقایسه 39 درصد از ترامپ جلو افتاده است. ، ایرنا

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5464

به "بیشتر آمریکایی ها رفتار کرونایی ترامپ را غیرمسئولانه می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر آمریکایی ها رفتار کرونایی ترامپ را غیرمسئولانه می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید