با بالش تازه ترتل، در سفر راحت تر بخوابید

به گزارش پرسینا بلاگ، بالش های ترتل (Trtl) امیدوار هستند که بتوانند انقلابی در نحوه خواب ما در سفر ایجاد نمایند تا همه ما سفری آرام تر داشته باشیم.

با بالش تازه ترتل، در سفر راحت تر بخوابید

یک خواب کوتاه یا چرت در مسافرت بسیار حیاتی است؛ اما احساس راحتی می تواند تبدیل به یک مشکل گردد و یک حالت خواب ناراحت و بد می تواند تاثیری منفی بر توانایی شما بگذارد. یک بالش گردنی سفری تازه به نام بالش ترتل (Trtl) امیدوار است که با نشانه گرفتن این مشکل، انقلابی در نحوه خواب ما در سفر به راه بیندازد. حضور این بالش بدین معنا است که دیگر لازم نیست دوباره به پنجره تکیه بدهید یا در هنگام خواب سرتان روی شانه نفر کناری یا دست پدرتان بیفتد.

میشل کوریگن (Michael Corrigan) و دیوید کلوک (David Kellock)، بنیانگذاران ترتل، برای اولین بار یکدیگر را در زمان تحصیل در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه استرثکلاید (University of Strathclyde) گلاسگو دیدند. آن ها زمانی که در خصوص سختی خوابیدن در حین یک پرواز با هم صحبت می کردند، به یک ایده در خصوص بالش های مسافرتی دست یافتند. آن ها تصمیم گرفتند تا چیزی بهتر خلق نمایند و پس از تغییر چندین نام به دلیل مسائل علائم تجاری، آن ها بالش های ترتل (pronounced turtle) را روانه بازار کردند.

میشل بر چگونگی راه اندازی این تجارت تمرکز کرد و دیوید در بخش توسعه محصول، فعال بود. پنج سال تحقیقات روی ارگونومی خواب (دانش بکار بردن اطلاعات علمی موجود درباره انسان در طراحی محیط کار) به این نسخه بالش، ختم شد. در حالی که بیشتر بالش های مسافرتی به شکل یو هستند، بالش ترتل به شکل شال گردن است. بالش بسیار نرم و از جنس پشم نانو ترتل، با بخش داخلی تقویت شده با هر شکل شانه و سر، تطبیق پیدا می نماید.

این بالش دارای یک بافت شبکه ای در مرکز خود است که از ایجاد احساس گرما در فرد جلوگیری و پوشش داخلی گردنی آن از حالت سر و گردن شما در برترین حالت خواب، پشتیبانی می نماید. با تشکر از ویژگی ارتفاع قابل تنظیم آن برای پشتیبانی بخش داخلی، این بالش دارای 80 حالت مختلف است.

بالش ترتل سبک و قابل شستشو است و با موفقیت در سازمان کیک استارتر (Kickstarter) معرفی شده است.

کیک استارتر، شرکتی آمریکایی و عام المنفعه برای یاری به پروژه های نوآورانه در زندگی بشر است که از استارت آپ هایی با ایده های نوین و خلاقانه استقبال می نماید. ایده های تازه در همه زمینه ها از فناوری گرفته تا آشپزی در وب سایت این شرکت برای جذب سرمایه عمومی تحت پوشش قرار می گیرند. این وب سایت در اصل برای طرح و ایده های تازه، سرمایه لازم را برای فراوری و انبوه سازی فراهم می نماید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8025

به "با بالش تازه ترتل، در سفر راحت تر بخوابید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بالش تازه ترتل، در سفر راحت تر بخوابید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید