تردد اتوبوس های دودزا در پایتخت متوقف شد

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از توقف اتوبوس های دودزا در پایتخت با هدف کنترل آلودگی هوا اطلاع داد.

تردد اتوبوس های دودزا در پایتخت متوقف شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره شرایط آلودگی هوا و تمهیدات سازمان اتوبوسرانی برای مقابله با این مسئله، گفت: به صورت جدی از ماه های پیش بحث معاینه فنی اتوبوس ها مدنظر نهاده شد و چهارشنبه هر هفته جلساتی برای این موضوع اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین زمانی که شرایط آلودگی هوا تشدید گردد بنا به دستور معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران همه اتوبوس ها علاوه بر اینکه در تعمیرگاه شرایط معاینه فنی آنها آنالیز می گردد، به صورت چشمی نیز مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی ادامه داد: در صندلی های گازوئیل اگر نشتی آب داشته باشد، فراوری دوده نموده و این موضوع نیز کنترل می گردد. روغن های مصرفی اتوبوس ها مورد بازبینی نهاده شده است.

سنندجی در سرانجام گفت: همزمان با تشدید آلودگی هوا از تردد بعضی از اتوبوس ها جلوگیری نموده و بیشتر از اتوبوس های CNG استفاده می کنیم و اگر به صورت چشمی شاهد خروج دود از اتوبوس باشیم آن را متوقف خواهیم کرد و به طور کلی بسته ای جهت مقابله با آلودگی در نظر گرفته شده است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2418

به "تردد اتوبوس های دودزا در پایتخت متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد اتوبوس های دودزا در پایتخت متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید