خبرنگاران نامجو مطلق : حق استقلال قهرمانی در جام حذفی است

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- مربی تیم فوتبال استقلال، گفت: حق تیم ما در این فصل رسیدن قهرمانی در جام حذفی است و امیدوارم در ادامه این مسابقات نیز پیروز باشیم.

خبرنگاران نامجو مطلق : حق استقلال قهرمانی در جام حذفی است

مجید نامجو مطلق در نشست خبری پس از بازی استقلال و سپاهان، گفت: بازیکنان استقلال با تمام وجود در این مسابقه به میدان رفتند و جای خالی نفرات خالی را به بهترین شکل ممکن پیدا کردند.

وی اضافه نمود: هر تیمی که در این مسابقه پیروز می شد شانس زیادی برای قهرمانی در جام حذفی داشت و امیدوارم به این مهم برسیم.

مربی تیم فوتبال استقلال اعلام نمود: در اوایل بازی بازیکن حریف روی مهدی قائدی مرتکب خطای پنالتی شد و داور می توانست زودتر برای آبی پوشان پنالتی بگیرد.

نامجو مطلق شرح داد: برای ما فرقی نمی کند در مرحله بعدی جام حذفی با چه تیمی رودرو شویم.

وی در انتها گفت: حق استقلال است در این فصل جام بگیرد و امیدوارم در ادامه را با پشت سر گذاشتن رقیبان ریز و درشت بتوانیم جام حذفی را کسب کنیم.

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی در ورزشگاه آزادی با 2 گل از سد سپاهان گذشت و به عنوان چهارمین تیم راهی نیمه نهایی شد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5048

به "خبرنگاران نامجو مطلق : حق استقلال قهرمانی در جام حذفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نامجو مطلق : حق استقلال قهرمانی در جام حذفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید