خبرنگاران کشف انباری با 500 قطعه لوازم یدکی قاچاق در بندرانزلی

به گزارش پرسینا بلاگ، رشت - خبرنگاران- فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف یک انبار لوازم یدکی و روغن موتور کشتی به ارزش 70 میلیارد ریال در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

خبرنگاران کشف انباری با 500 قطعه لوازم یدکی قاچاق در بندرانزلی

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس به نقل از سردار عزیز الله ملکی؛ 529 قطعه لوازم یدکی و روغن موتور کشتی قاچاق از انباری در شهرستان بندرانزلی کشف و ضبط شد.

وی اقلام کشف شده در این انبار کشتی شامل؛ سنسور، شیرهای هوا، یک طرفه و اطمینان،یاتاقان، گاید سوپاپ، فنر، توربو شارژ، کولر هوا، لاینر ژنراتور، اسبیدداگ، وی دی آر، پمپ سوخت ژنراتور، جی پی اس، رادار،انژکتور، پمپ المنت، نازل، پیستون، اورینگ، لاینر، پمپ بنزین و پنج هزار و 60 لیتر روغن موتور کشتی قاچاق گفت.

ملکی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با کسب اطلاع از وجود انبار حاوی لوازم قاچاق بررسی این موضوع را در دستور کار قرار دادند، متذکر شد: پلیس پس از تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع متهم 49 ساله این پرونده را به اداره تعزیرات حکومتی معرفی کرد.

وی تامین و ارتقاء امنیت را یکی از دغدغه های اصلی نیروی انتظامی اعلام و خاطر نشان کرد:اقدامات قاطع و قانونی در راستای مقابله با قاچاق مؤلفه های امنیت را ارتقاء می دهند.

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در بازار برخورد می کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6635

به "خبرنگاران کشف انباری با 500 قطعه لوازم یدکی قاچاق در بندرانزلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف انباری با 500 قطعه لوازم یدکی قاچاق در بندرانزلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید