خبرنگاران 15 هزار لیتر محلول ضدعفونی احتکاری در انبارهای شهرری کشف شد

به گزارش پرسینا بلاگ، شهرری - خبرنگاران - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: 15 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده دست به ارزش تقریبی چهار میلیارد و 738 میلیون ریال در انبارهای این شهرستان در طرح نظارتی بازدید از مراکز نگهداری کالا کشف شد.

خبرنگاران 15 هزار لیتر محلول ضدعفونی احتکاری در انبارهای شهرری کشف شد

موسی احمدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: ارزش ریالی این محموله اکتشافی در حدود چهار میلیارد و 738 میلیون ریال است که به دلیل احتکار از سوی بازرسان شناسایی و جهت اعمال مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه می شود.

این مسئول ادامه داد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در طرح بازرسی و نظارت های برنامه ریزی شده، انبارهای کالای شهرستان ری را به صورت کامل رصد می کنند.

احمدی یادآور شد: پنج تیم بازرسی با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه به اصناف، انبار و کارخانه ها اختصاص داده شده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می کنند.

شهرستان ری باجمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است این شهرستان به دلیل وجود یک هزار و490 انبار فعال به صورت قانونی درسامانه جامع انبارهای کشور یکی از قطب های اقتصادی وصنعتی استان تهران محسوب می شود.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4646

به "خبرنگاران 15 هزار لیتر محلول ضدعفونی احتکاری در انبارهای شهرری کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 15 هزار لیتر محلول ضدعفونی احتکاری در انبارهای شهرری کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید