رشد 75 درصدی بهره گیری از هوش مصنوعی در کارخانه ها

به گزارش پرسینا بلاگ، تحقیقات اجرا شده بر روی کارخانه ها نشان می دهد که میزان دخالت نیروهای هوشمند و ربات ها در شرکت های مختلف با رشد 75 درصدی طی یک سال گذشته روبرو بوده است.

رشد 75 درصدی بهره گیری از هوش مصنوعی در کارخانه ها

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه خبرنگاران، هوش های مصنوعی به منظور پیش بینی شرایط مختلف، تحلیل کردن و انجام گزارش های دقیق مورد استفاده شرکت های مختلف قرار گرفته اند.

این اطلاعات در گزارش اخیر شرکت آواسانت ثبت شده است که به هوشمند سازی نیرو ها و سرویس های اتوماتیک در سال 2020 اختصاص داده می گردد. این گزارش شامل یک تحلیل دقیق بر روی مباحث داغ در این حوزه، تحلیل های فناوری هوش مصنوعی و تاثیر آن ها بر روی شرکت ها می گردد.

آواسانت در مجموع 45 شرکت مختلف را مورد آنالیز قرار داده و آن ها را به چهار دسته رهبران، مبتکران، اخلال گران و چالش برانگیزان تقسیم نموده است. از بین این شرکت ها 24 مورد بیشترین ارزش را به بازار هوش مصنوعی و ربات های هوشمند اضافه نموده اند. از این دسته ها شرکت های Accenture،Capgemini، Cognizant، HCL، IBM، Infosys، TCS و Wipro در بخش مدیران، EXL، Genpact، ITC Infotech، Mindtree، NTT DATA و Tech Mahindra در بخش مبتکران، Coforge، CSS Corp، DXC، Hexaware، LTI و Zensar در بخش اختلال گران و در نهایت Atos، Mphasis، Sutherland و UST در بخش چالش برانگیزان قرار گرفته اند. طبق گزارش شرکت آواسانت، شیوع ویروس کرونا یکی از دلایل اصلی افزایش سریع استفاده از هوش مصنوعی در محیط های کاری به حساب می آید و افراد اکنون شاهد حضور پررنگ دستگاه های هوشمند در کارخانه های فراوریی هستند.

در ادامه شرکت آواسانت اظهار داشته 60 درصد از کل دستگاه های هوشمند در کارخانه ها بدون نظارت نصب شده اند و اکنون بدون مراقبت مورد استفاده قرار می گیرند. پیش بینی می گردد 50 درصد از دستگاه های مورد نظر طی سال های آینده فرایند فعالیت خود را تغییر ندهند. لازم به ذکر است؛ شرکت آواسانت همچنین اعلام نموده که تنها 60 درصد از تمامی شرکت هایی که هوش مصنوعی را به کارخانه های خود آورده اند این عمل را برای رشد در کیفیت فراوری و مدیریت خود صورت داده اند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6258

به "رشد 75 درصدی بهره گیری از هوش مصنوعی در کارخانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 75 درصدی بهره گیری از هوش مصنوعی در کارخانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید