شکایت باشگاه فولاد خوزستان از داور ملاقات با نساجی

به گزارش پرسینا بلاگ، باشگاه فولاد خوزستان با انتشار بیانیه ای اعلام نمود که از تیم داوری ملاقات شاگردان نکونام برابر نساجی مازندران شکایت نموده است.

شکایت باشگاه فولاد خوزستان از داور ملاقات با نساجی

به گزارش خبرنگاران، اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان در ملاقات شب گذشته (دوشنبه) این تیم مقابل نساجی مازندران، به شدت به تصمیمات حسن اکرمی، داور این مسابقه اعتراض کردند و به همین دلیل، باشگاه فولاد امروز بیانیه ای به توضیح زیر صادر کرد:

تیم فولاد خوزستان شب گذشته و در شرایطی که می توانست با کسب سه امتیاز استادیوم شهید وطنی قائمشهر را ترک کند، اما با اشتباهات سریالی داوری مغلوب شد، تصمیماتی که صدای اعتراض مسئولان و طرفداران فولاد را بلند نموده است.

برخورد داوران با بازیکنان و نیمکت فولاد، پنالتی واضح روی محمد قاسمی نژاد در انتها نیمه نخست که اعلام نشد، اخراج اشتباه وحید حیدریه مدافع فولاد، پنالتی گرفته شده برای نساجی که به زعم کارشناسان اشتباه بوده و همچنین خطای منجر به گل سوم نساجی، از جمله مواردی است که باشگاه فولاد به آن اعتراض دارد.

باشگاه فولاد خوزستان در همین خصوص شکایتی علیه تیم داوری تنظیم کرد و به کمیته انضباطی و کمیته داوران فرستاد تا به دنبال احقاق حق پایمال شده خود باشد. تیم فولاد خوزستان در این فصل مسابقات در موارد بسیاری، از تصمیمات اشتباه داوری ضربه دیده، اما همواره به تیم داوری با احترام رفتار می نماید، اما تصمیمات عجیب شب گذشته داوری باعث شد تا این شکواییه تنظیم و ارسال گردد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4912

به "شکایت باشگاه فولاد خوزستان از داور ملاقات با نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت باشگاه فولاد خوزستان از داور ملاقات با نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید