علی نژاد: خصوصی سازی سرخابی ها، بار بزرگی را از گردن کشور برمی دارد، شاید شفافیت گزارش مالی باعث نگرانی مدیران سابق شده است

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت که خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس، بار بزرگی از گردن فوتبال، کشور و دولت بعد برمی دارد.

علی نژاد: خصوصی سازی سرخابی ها، بار بزرگی را از گردن کشور برمی دارد، شاید شفافیت گزارش مالی باعث نگرانی مدیران سابق شده است

به گزارش خبرنگاران، مهدی علی نژاد در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، درباره ورود دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بازار سرمایه گفت: خوشبختانه گزارش های حسابرسی دقیق، شفاف و تأیید شده آماده است و اکنون به موعد عمل به یک آرزوی قدیمی و بحق فوتبال دوستان و قانون واگذاری استقلال و پرسپولیس نزدیک تر شدیم.

وی از فرایند مفصل کارشناسی و نشست متعدد با کارشناسان و صاحب نظران و تعامل گسترده با وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس به عنوان محور موفقیت و تسریع در واگذاری استقلال و پرسپولیس یاد کرد و گفت: اکنون در زمان تاریخی و مهمی برای این دو باشگاه قرار داریم و قطعاً واگذاری آنها ضمن تقویت مشارکت هواداران و علاقه مندان ورزش و فوتبال در اداره فوتبال کشور، فرصت بزرگی برای بروز توانایی مدیریتی این بخش ایجاد می کند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بخش خصوصی با حمایت های منطقی و اصولی دولت، توانایی مدیریت استقلال و پرسپولیس را دارد، شرح داد: باید به ظرفیت ها و توانایی های مردم و بخش خصوصی اعتماد کنیم؛ چرا که از این جهت به توسعه ملی فوتبال کمک کرده ایم و همزمان بستری برای رقابت و رشد سالم فوتبال و باشگاه داری ایجاد می کنیم.

علی نژاد با بیان اینکه دولت مصمم به اجرای قانون واگذاری استقلال و پرسپولیس بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمادگی فکری برای پذیرش بخش خصوصی در مجموعه دولتمردان وجود دارد. با خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، بار بزرگی را از گردن فوتبال و کشور و حتی دولت بعد برمی داریم و قطعاً یکی از ثمرات بزرگ واگذاری شفاف، قانونی و کارشناسانه سرخابی ها، جمع شدن بساط دلالان و ناکامی سودجویان در این دو تیم است؛ چرا که مردم و سهامداران به خوبی از داشته های خود محافظت می کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی با اشاره به آماده شدن گزارش های حسابرسی استقلال و پرسپولیس گفت: عدم شفافیت، مشکل دیرینه این دو باشگاه بود و امروز با مهیا کردن زمینه واگذاری آنها، هم با رعایت مصلحت های کلان ملی به قانون عمل کردیم، هم مشارکت مردم را بالا بردیم و هم انگیزه بخش خصوصی را افزایش دادیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، انتقاد برخی از مدیران سابق دو باشگاه به فرایند خصوصی سازی را ناشی عدم اطلاع آنان از بازار سرمایه و الزامات آن دانست و گفت: شاید هم شفاف شدن گزارشات مالی و ارزیابی عملکرد مدیران قبلی در فرآیند خصوصی سازی، آنها را نگران کرده است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6341

به "علی نژاد: خصوصی سازی سرخابی ها، بار بزرگی را از گردن کشور برمی دارد، شاید شفافیت گزارش مالی باعث نگرانی مدیران سابق شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: خصوصی سازی سرخابی ها، بار بزرگی را از گردن کشور برمی دارد، شاید شفافیت گزارش مالی باعث نگرانی مدیران سابق شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید