نمکی: توزیع تجهیزات پزشکی باید نظم پیدا کند

به گزارش پرسینا بلاگ، وزیر بهداشت گفت: توزیع تجهیزات پزشکی باید نظم پیدا کند تا بتوانیم به صورت لحظه ای چرخه توزیع این اقلام را به مانند توزیع دارو، رصد کنیم.

نمکی: توزیع تجهیزات پزشکی باید نظم پیدا کند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سعید نمکی وزیر بهداشت گفت: توزیع تجهیزات پزشکی باید نظم پیدا کند تا بتوانیم به صورت لحظه ای چرخه توزیع این اقلام را به مانند توزیع دارو، رصد کنیم.

وی ادامه داد: در این جهت باید ضمن استفاده از پتانسیل های قبلی، سنتی و اصناف، از روش های مدرن و قابل اعتمادتری در قالب یک شبکه جامع و فراگیر بهره مند شویم.

به گفته نمکی، برای اینکه جهت ورود کالا های تجهیزات پزشکی تقلبی، فاقد اصالت و قاچاق به زنجیره توزیع سد گردد، احتیاج به زیرساخت های کارآمد داریم؛ یکی از آن ها این است که زنجیره توزیع باید ساختار پیدا کند و ورودی ها و خروجی های آن شفاف و قابل رهگیری باشد. باید به مانند دارو بدانیم که اقلام تجهیزات پزشکی، در هر لحظه در کدام بخش از زنجیره توزیع قرار دارند. این کار بزرگی است که نظام سلامت کشورمان را از بسیاری از معضلات در امان خواهد داشت.

وی تأکید کرد: با نظام مند کردن شبکه توزیع تجهیزات پزشکی و در کنار آن بهره برداری از کد های جدید در سامانه تیتک و شناسه دار شدن تجهیزات پزشکی، می توانیم گام موثری در مدیریت توزیع تجهیزات پزشکی برداریم.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3379

به "نمکی: توزیع تجهیزات پزشکی باید نظم پیدا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمکی: توزیع تجهیزات پزشکی باید نظم پیدا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید