پیشنهاد خطرناک چند بازیکن به سرپرست باشگاه پرسپولیس

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس که با شکست برابر استقلال نتوانست به ملاقات فینال رقابت های جام حذفی راه پیدا کند، همچنان با خطر بسته شدن پنجره جابجایی به خاطر بدهی چند میلیاردی به برانکو روبرو است.

پیشنهاد خطرناک چند بازیکن به سرپرست باشگاه پرسپولیس

با وجود مسائل اقتصادی که وجود دارد مسئولان این باشگاه توانستند با حمایت کارگزار اسپانسری مبلغ بدهی به سرمربی پیشین خود را آماده نمایند تا در سریع ترین زمان ممکن پس از انجام امور اداری این پول به حساب برانکو ایوانکوویچ واریز گردد و سرخپوشان از خطر محرومیت فرار نمایند.

در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس آماده انجام این انتقال بودند تا پرونده شکایت برانکو بسته گردد، حضور مهدی رسول پناه در تمرین روز دوشنبه سرخپوشان و تبادل نظریی که با بازیکنان در رختکن داشت معادلات جدیدی را برای این باشگاه رقم زد که در صورت محقق شدن خطرات زیادی را متوجه باشگاه خواهد نمود.

خبرنگاران کسب اطلاع کرد پس از آنکه رسول پناه در تبادل نظر با بازیکنان تاکید می نماید که در باشگاه پول هست اما باید اول پول برانکو را بدهند، بعضی بازیکنان به این شرایط اعتراض می نمایند و خواهان دریافت مطالبات خود و تسویه حساب می شوند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس عنوان می نماید اگر پول برانکو را پرداخت ننمایند باشگاه با محرومیت از پنجره جابجایی روبرو خواهد شد و وی به عنوان مسئول اصلی باشگاه از سوی طرفداران تحت فشار قرار خواهد گرفت.

به دنبال مطرح شدن این موضوع، بعضی بازیکنان به رسول پناه پیشنهاد می دهند که اول پول آنها را بدهد بعد به فکر برانکو باشد. این تعداد از بازیکنان تاکید می نمایند که در صورت تسویه حساب کردن با آنها، اگر پنجره جابجایی بسته شد، از مدیریت باشگاه حمایت خواهند کرد و اجازه نمی دهند پیکان نقدها به سمت سرپرست باشگاه باشد.

این پیشنهاد مهدی رسول پناه را مردد می نماید و به گفته بعضی حاضران وی مقابل این پیشنهاد نرمش نشان می دهد و به نوعی آنها را می پذیرد که یک خطر عظیم برای سرخپوشان خواهد بود. اگر باشگاه پرسپولیس طلب برانکو را در زمان مشخص شده ندهد قطعاً با محرومیت روبرو خواهد شد اما چند بازیکن به سرپرست باشگاه اصرار نموده اند که مطالبات آنها را بدهند تا از مدیریت حمایت نمایند!

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5188

به "پیشنهاد خطرناک چند بازیکن به سرپرست باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد خطرناک چند بازیکن به سرپرست باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید